2013. augusztus 11., vasárnap

Zöldfűszeres kecskekrémsajttal töltött kenyérkosárkák

Van nekünk egy klassz utcánk:) Jó emberek,jó szomszédok,igazi falusi utca a nagyváros kellős közepén.
Gondoltunk  egyet és szerveztünk egy utcabált.Utca két vége lezárva,középre asztalok,székek.Szélén a "svédasztal "és a zene:))
Mindenki sütött-főzött,hozta a jókedvét így egy óriási,szuper kis buli kerekedett.Természetesen a legnagyobb meleget fogtuk ki :))
Volt itt babgulyás,slambuc,vegyes pörkölt,töltött káposzta,óriási kuszkusztál sült zöldséggel-gyümölccsel,gyros házi pitával és még sorolhatnám.
Sütiben sem szenvedtünk hiányt .Volt sokféle sós,vaníliás csiga,kókuszos csiga,barack(mag),tiramisu-szelet,gyümölcsös kevertek...stb.
Ráérősen beszélgettünk,ismerkedtünk ,táncoltunk.A gyerekek motoroztak,bringáztak,aszfaltrajzoltak.
A sikerre való tekintettel úgy döntöttünk minden évben megrendezzük a mi utcabálunkat.
Én ezt a kis előételt készítettem ,gyrost és tiramisu szeletet.
Semmit nem hoztam haza:))





 Mindenképpen akartam kecskesajtos falatokat,mert kaptam finom házi sajtot,de a leveles tészta frissen az igazi( a pita meg szintén),omlós tészta a másik verzió,de nem az igazi.A nagy gondolkodásban szembe jött velem Gabojsza fantasztikus ötlete a pirítós kenyérkosárka! Köszönet érte!

Hozzávalók 24 db-hoz:
-24 vékony szeletelt toas kenyér
-20 dkg kecskesajt
-15 dkg natúr krémsajt
-1 csokor snidling
-6-8 bazsalikomlevél
-1-2 gerezd fokhagyma
-só,bors
-2 ek olívaolaj

Díszítéshez:
-12-12 db sárga és piros koktélparadicsom(ez most sk.körtealakú a kertből)
-24 bazsalikomlevélke(ez görög bazsalikom ezért pici és csinoska :)
-kevés olívaolaj

A kosárkákhoz a kenyeret nyújtófával kilapítottam,virág alakú kiszúróval kivágtam.Muffinformába tettem és 200 C-ra előmelegített sütőbe 5-7 percig sütöttem,amíg kis színt kaptak.Rácsra téve kihűtöttem.Ez a rész előre elkészíthető.
A krémhez minden hozzávalót a robotgépbe tettem és krémesre kevertem.
Tálalás előtt habzsákba tettem a krémet,megtöltöttem a kenyérkosárkákat.
A tetejére tettem 2-2 félbevágott paradicsomot,pici bazsalikomlevelet és meglöttyintettem pici olívával.

Mennyei finom falatkák lettek :))
 
                       

Ez pedig a kedvenc képem,ami publikus:) A utca 95 éves Ili nénije  és Lili a 8 hónapjával( Nagymamija kezében)...mint legidősebb és legifjabb :))

                              

6 megjegyzés:

  1. De jó ötlet ez a kosárkába tett kenyér, fantasztikus vagy!!! A krém benne pedig , az igazán nekem való. Gratula hozzá és az utcátokhoz is ahol ilyen klassz emberek vannak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp próbáld ki,nem fogod megbánni!!
      Az utca nevében köszönöm :)

      Törlés
  2. Ezt szuperül kitaláltátok! Hol laktok? Költözünk oda mi is:-)
    Mekkora ötlet ez a kenyérkosár, mutatós is! Szépek a fotóid:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ti pont beleillenétek az utcánkba :))
      Egyébként Érd sok szempontból mostoha....

      Törlés
  3. Naná, hogy semmit sem vittél haza! Pedig én ott sem voltam..;-DDD

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon nekem való recept és a tálalás is fenséges na meg a fotók! Az utcabálhoz is külön gratuláció. Jó is a jószomszédi viszony!

    VálaszTörlés